zondag 15 maart 2015

Essence, Maybelline, Rimmel & Kiko shoplog!

Hoi iedereen,

Alweer een shoplog zullen jullie wel denken! Er waren weer een aantal super leuke acties, waar ik natuurlijk even gebruik van moest maken en ik heb dus weer een aantal lakken geshopt. Ik heb van allerlei merken een paar lakken geshopt. Veel leesplezier!




Allereerst bestelde ik met een vriendin een aantal Kiko lakken. Ik kocht een aantal magnetic lakken en een paar grijs tinten. Kiko was in de sale en was 1 euro per lak. De mooie kleur lakken waren allemaal uitverkocht, maar ik dacht dat een aantal grijze lakken ook wel mooi zouden zijn!

 Kiko
V.l.n.r: Wine Red, Wood, Emerald Turquoise, Purple, Misty Mauve, Deep Green
€1 per stuk
Kiko
V.l.n.r:  Gray, Graphite Gray, Granite Gray, Medium Gray, Camouflage green.
€1 per stuk & de vijfde kleur €0,50

Ook kwam ik in een tussenuur bij kruidvat en daar was de hidden stories collectie nog. Er was natuurlijk de actie 2e product halve prijs, en ik heb toen alle lakken maar meegenomen. Bij de kassa bleek dat de lakken al afgeprijsd waren naar €1 en ik had dus voor €3, 4 mooie lakken!

Essence
V .l.n.r: Enter Wonderland, Enchanted by hint of mint,Where did i park my unicorn, Mauvellous fairy
€0,75 per stuk

Paar dagen later kwam ik weer in de stad en toen lag de Valentijns collectie al in de schappen. Ook die kon ik niet laten liggen.. Jullie hebben de swatches al gezien als dit artikel online komt! De actie 2e halve prijs was toen nog steeds, dus ik betaalde 6 euro voor deze 4 nagellakken!

Essence
V.l.n.r 3 You Make My Heart Skip A Beat  4 Pink Me 02 Always on my mint, 01 Nothing but lovestoned
€1,50



Volgens mij gaat Rimmel het hele schap omgooien en daarom heb ik natuurlijk voor €2 per stuk een paar lakken meegenomen. Ik kocht er drie van de Rita Ora lijn en drie gewone lakken.

Rimmel
v.l.n.r : Rose Libertine, ring a ring o' roses, too cool to tango, do not disturb, white hot love, don't be shy.
€2 per stuk

Ik zag bij de Kruidvat dat deze lakken er uit gingen, er was 50 % korting op deze en de actie 1+1 gratis kwam er nog bovenop, vandaar ook twee dezelfde!
Maybelline
v.l.n.r : 293 glitter it 2x, 286 Maybe blue , 754 pow green
€1



Dit was de shoplog alweer! Ik ben super blij met alle mooie lakken die ik scoorde in de aanbieding. Inmiddels is de nieuwe lijn van Rimmel in de winkels en donderdag is er bij de etos 50% korting. Ook bij de trekpleister is er 1+1 gratis op Rimmel. Ik heb net even op de Kiko site gekeken en ook daar zijn nog wel een aantal leuke lakken in de sale voor €1. Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden! Bedankt voor het lezen! En ik kan jullie vertellen dat ik binnenkort weer een redelijk grote shoplog heb met 50 lakken die ik in een blogsale kocht en nog een aantal nieuwe lakken die ik in de winkels kocht.

Roan

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie lakken! Vooral van rimmel, hele mooie kleuren :) Lekker weer met een budget prijs!

    BeantwoordenVerwijderen