zondag 22 februari 2015

Catrice, Essence, Bourjois, Primark en Revlon shoplog!

Hoi allemaal,

Vandaag voor jullie een shoplog. Twee weken terug ging ik even naar de stad om te kijken of Essence en Catrice dan nu eindelijk korting hadden en jahoor! Ik heb direct goed ingeslagen en nam 21 leuke catrice lakken mee! Ook kocht ik nog 2 bourjois lakken bij de etos voor 5 euro! Donderdags ging ik naar Den Haag en daar kocht ik nog 2 mooie catrice lakken, 7 essence lakken uit het extra schap en 16 mooie primark lakjes. Ook kocht ik 5 Revlon lakken, die een vriendin voor me had meegenomen!







Revlon
V.l.n.r : 240 Amethyst, 300 Bare Bones, 180 Indigo Night, 230 Bonsai, 210 French Roast
Deze lakken kosten €1,00 per stuk!

Catrice
V.l.n.r: 01 Fuchsiarama, 47 Orange bloom, 05 Earnie & Birdy, 44 Mermaid my day, 49 Keep pool, 65 Be my violentine
Nu €1,00 per stuk

Catrice:
V.l.n.r : 02 PLUMdogMILLIONAIRE, Royal REDding, stardust, 42 nickel minaj, 55 get the blues, 50 glitterazzi
Nu €1,00 per stuk

Catrice
V.l.n.r : 03 Let’s Get Lost In Vegas, 05 Plum Fiction, 07 Stars & Stories, 08 My Big Green Wedding, 02 Blue Skyfall 
nu €1,00 per stuk

Catrice
V.l.n.r 04 oyster & champagne, 06 call me princess
Nu €1,00

Essence
V.l.n.r : 16 Lovely maybe, 19 Gold fingers, 23 Rock my world, 194 Littel lila town, 195 You wow'd me again, 197 Caramel brownie, 193 Best dressed
1e twee effect lakken waren €1,79
3e effect lak was €1,00
4 Colour en go lakken waren €1,69

Bourjois
V.l.n.r : God save the green, Rainbow apparition
€2,50 per stuk




Primark
Volgens mij hebben deze setjes verder geen namen!
Ze kosten €2,50 per pakje, wat er ook al op staat!

Dit was het artikel voor vandaag! Ik ben heel erg goed geslaagd, en ben ook erg blij met al mijn aankopen! Als jullie nog swatches van iets willen zien, comment dat hiernonder even! Ik kocht de afgelopen twee weken ook nog wat lakken, maar die zal ik jullie in het volgende artikel laten zien. Bedankt voor het lezen!

Roan

6 opmerkingen:

  1. Wauw wat veel lakjes en ook heel veel die ik graag zou willen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik was inderdaad goed geslaagd haha! Misschien dat je nog wat in de actiebakken van Kruidvat kunt scoren! Dankjewel voor je reactie!

      Verwijderen
  2. Wauw wat heb je veel lakjes!!!!! :) Ziet er heel mooi uit zo!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja had erg veel gekocht.. Dankjewel! Super bedankt voor je reactie!

      Verwijderen
  3. Wow, wat veel lakjes! Erg mooi allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen