zondag 1 februari 2015

Ebay nailart shoplog!

Hoi iedereen,

Het is al weer een tijdje geleden dat ik een bericht hebt geplaatst.. Sorry daarvoor! Ik ga nu weer proberen 1 à  2 keer in de week iets te posten. Vandaag heb ik voor jullie een ebay shoplog! Ik heb wat dingetjes besteld en dat wil ik graag aan jullie laten zien!





Als eerste kocht ik een telefoon hoesje :



Ook kocht ik nog wat kwastjes en dottingtools, om mooiere nailarts mee te gaan maken. Ik vind ze erg handig!




Striping tape wilde ik al erg lang proberen, dus dat heb ik ook gekocht!

Altijd als ik zin heb om nailarts te maken heb ik te weinig nagels, daarom heb ik nepvingers aangeschaft!


Aan nepnagels alleen heb je natuurlijk niks, en daarom kocht ik ook nog tips!


Als laatste kocht ik 3 boxjes met rhinestones, hartjes, bloemetjes en sterretjes! Ik ben dol op rhinestones, dus die konden niet ontbreken in mijn bestelling!






Dit was het artikel voor vandaag weer! Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden! Bedankt voor het lezen!


Roan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten