maandag 12 januari 2015

Nail art met striping tape!

Hoi iedereen,

Vandaag heb ik voor jullie een nailart! De allereerste nail art op deze blog! Ik hoop dat jullie hem leuk gaan vinden! Het is niet een moeilijke nailart, je hebt alleen wel een beetje geduld nodig! Het is de eerste keer dat ik striping tape gebruik, dus het zal niet direct geweldig er uit zien! Veel plezier met lezen!


Ik zal jullie eerst een lijstje met benodigdheden geven!
  • schaar
  • pincet
  • kleurlak (basiskleur)
  • nagellak (voor er overheen)
  • striping tape
  • base coat / topcoat
Als eerst lak je je nagels met een basecoat, hiermee bescherm je nagels tegen het verkleuren en maak je het oppervlak egaal! 

Daarna lak je je nagels met een kleur, dit hoeft natuurlijk niet blauw te zijn. Je kan alle nagellakken hiervoor gebruiken. 





Laat deze basiskleur heel goed drogen! Dit is het allerbelangrijkste, als je te snel de striping tape er op doet, mislukt het helemaal!

Als de nagellak goed droog is, kun je de striping tape aanbrengen. Knip de stukje tape langer dan je nodig hebt, zodat je het er straks makkelijk af kunt halen.



Als je de striping tape hebt aangebracht ziet het er zo uit. Je kan ook minder striping tape aanbrengen voor grote strepen, je kan ze dichterbij elkaar plakken voor kleine streepjes. Dit is helemaal je eigen keuze. Ik vond het zo wel mooi.

Nu je dit hebt, kun je er een kleur over heen aanbrengen. Ik heb gekozen voor een holografische kleur, omdat ik dat wel mooi vond staan met het lichte blauw. Dit mag je meteen er over heen aanbrengen,  en zodra het erop zit haal je met een pincet direct de striping tape eraf. Het gaat makkelijker als de nagellak nog nat is en ook het eindresultaat zal mooier worden!



Als de tape er af is heb je dit! 





Nu kun je dit herhalen op je andere vingers, of je doet het op 1 vinger. Het kan allemaal! Ik heb gekozen om het op al mijn nagels te doen en de ringvinger met horizontale streepjes te doen. Hier het eindresultaat:



Dit was het artikel van vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden! Als je de nailart na gaat maken stuur dan zeker even een foto naar xxroanx@gmail,com ! Ik zou het ook leuk vinden als je een reactie achter laat! Wanneer je een tip hebt mag je dat natuurlijk ook mailen of achterlaten in de comments. Ook wanneer je nog een idee hebt wat ik de komende tijd zou kunnen maken, of iets wat je graag zou willen zien mag je ook mailen of achterlaten hieronder! Bedankt voor het lezen!


Roan


2 opmerkingen: