woensdag 7 januari 2015

Nagellaktag!

Hoi iedereen, 
Vandaag heb ik voor jullie een Nagellaktag! Veel plezier bij het lezen & ik hoop dat jullie het artikel leuk gaan vinden! 


Uit hoeveel nagellakjes bestaat jouw stash?
Op dit moment bestaat mijn stash uit 604 nagellakken! 
Een deel van mijn stash!

Van welk merk bezit je de meeste lakjes?
Essence! Ik vind dit merk echt geweldig, de dekking is vaak gewoon goed vind ik & de houdbaarheid vind ik prima aangezien ik nagellak vaak maar maximaal 3 dagen op heb! Ook zijn er veel leuke kleuren beschikbaar! Ik kan je Essence zeker aanraden! 
Wat is de meest voorkomende kleur?
Roze! Ik ben gek op roze!

Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit?
Ik kan het me zo niet bedenken welke kleur/finishes ik niet heb..
Welke nagellak draag je het meest? Schrijf de kleur en het merk op!
De kleur die ik het meest draag, is Essence 106 - Free hugs! Dit is een echte barbieroze, lichtroze kleur!
Bij welk lakje blijf je je afvragen waarom je die nog niet hebt weggegooid?
Een crackle nagellak van Miss sporty. Ik vind crackle echt verschrikkelijk.
Gebruik je base- en topcoat?
Jazeker! Basecoat voor de scheurtjes in m'n nagels , en basecoat beschermt natuurlijk je nagels ook tegen verkleuring! Topcoat voor de mooie glans & zodat het langer blijft zitten!
Stempel je liever, of doe je nail-art met de losse hand?
Liever met de losse hand! Met stempelen moet je eerst wachten totdat de onderlaag héél goed droog, waar ik dus geen geduld voor heb! Ook mislukt het vaak bij mij..

Hou je van shimmers en glitters, of liever van een crème finish?
Ik vind crème heel mooi & het voordeel van crème is ook dat het makkelijk te verwijderen is! Shimmers & Glitters vind ik ook heel mooi, dus ik houd van beide!
Voel je je kaal zonder nagellak?
Ja haha! Ik ga geen dag zonder nagellak naar school! ;P
Welke nagellak draag je op dit moment?
Essence - Me & my lover! Een nagellak met een 'sand' effect!

2 opmerkingen: