maandag 5 januari 2015

3x Sally Hansen nagellak swatches!

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie 3 leuke Sally Hansen topcoats, die ik graag aan jullie wil laten zien! Ik heb ze afgelopen week gekocht voor €1,00 per stuk! Ik was erg benieuwd of het het geld waard was. Je kan natuurlijk ook niet veel verwachten van een nagellak van 1 euro! Ben je benieuwd hoe ze er uit zien? Lees dan snel verder!




Als eerst heb ik voor jullie deze groene topper, het is een vrij basic glitter, en je kan deze dan ook over allerlei kleurtjes dragen! Ik heb gekozen om hem over een groene nagellak te doen, ook deze groene nagellak is van Sally Hansen.

Sally Hansen - Perfect Pear-ing
Sally Hansen - Galaxy Green

Als tweede topper heb ik een paarse glitter gekozen, deze paarse glitter heeft maar 1 soort glitter, een soort van kleine hexagons. Het staat leuk over een zwarte kleur, maar ook deze nagellak is prima te combineren met een andere kleur! Ik heb hem gelakt over een zwarte kleur van Essence.


Essence - Black is back


Sally Hansen - Purple petals

Als laatste heb ik deze topper voor jullie, het is een rood roze glitter topcoat met allerlei soorten glitters erin. Hierin zitten ook witte glitters verborgen. Ik vond deze topper wel leuk staan over rood heen, maar ook deze kun je prima dragen over een ander kleurtje!

Hema - duo polish

Sally Hansen - Rosey Shooter

Mijn eindoordeel over deze nagellakken. Ik ben best tevreden over de kwaliteit van deze nagellakken, ze zijn erg leuk en al helemaal voor 1 euro! Het nadeel is alleen wel dat de nagellakken langzaam drogen omdat ze wat dik van structuur zijn..

Dit was het artikel voor vandaag! Ik hoop dat jullie het artikel leuk vonden & mijn blog vaker komen bezoeken! Het eerste nagellak artikel eindelijk online! Zoals jullie wel kunnen zien moet ik nog even oefenen met het fotograferen van nagel swatch foto's.. Bedankt voor het lezen! Voor suggesties voor verdere artikelen kan je me mailen! Ik zou het ook leuk vinden als jullie een comment achter laten!

x Roan

2 opmerkingen:

  1. Hey!
    Super leuk dat je een blog bent begonnen!
    Het ziet er al super leuk uit, super leuk review trouwens :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen