dinsdag 10 februari 2015

Valentijns nailart #1

Hoi Allemaal,

Het is zaterdag natuurlijk alweer 14 februari en dat betekent valentijnsdag! Ik heb twee nailarts voor jullie gemaakt. Als eerste vandaag een rustige valentijnsnailart , dus zonder roze, rood en allemaal overdreven dingen met hartjes. Die staat voor donderdag op de planning! Ik doe samen met LuciĆ«nne (http://instagram.com/fashionblogue_/  op instragram) een maniswap en zij stuurde deze nailart! Ik heb hem nagemaakt en laat em vandaag aan jullie zien!







Als eerste zal ik even de benodigdheden vertellen


  • striping tape, schaar en pincet (optioneel) 
  • Basiskleur
  • tweede kleur
  • kwastje/striper 

Dit is de nailart die Luciƫnne heeft gemaakt, het voorbeeld dus!






Ik heb mijn nagels als eerst gelakt met dit kleurtje van Essence. Ik kocht het kleurtje donderdag in Den haag en wilde hem graag proberen! 194 - Little lila town! Hij lijkt wat licht op de foto , maar is in het echt wat donkerder.



Ik heb dit erg goed laten drogen, aangezien ik striping tape heb gebruikt. Wanneer je dit niet gebruikt en gewoon lakt met een kwastje of striper hoef je het niet zo lang te laten drogen .

daarna heb ik twee striping tapejes naast elkaar gezet, helaas hier geen foto van.. en toen heb ik er over heen gelakt. Een klein hartje gemaakt met een kwastje en klaar!


Mijn pink heb ik niks op gedaan!

Dit was het artikel voor vandaag. Het was niet een lang artikel, maar de nailart is ook niet moeilijk om te maken! Bedankt voor het lezen, en donderdag komt de andere nailart online!


Roan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten