donderdag 12 februari 2015

Valentijns nailart #2

Hoi allemaal,

Zoals ik zei in het vorige artikel zou vandaag de echte valentijns nailart online komen! Het is een nailart met veel roze! Steentjes, beads en stickers! Veel plezier met lezen, als jullie de nailart namaken mag je me altijd een mailtje sturen of taggen op instagram @xxroanx!







Benodigdheden:


  • sponsje
  • verschillende tinten nagellak van 1 kleur (in dit geval roze)
  • steentjes
  • glitternagellak             
  • witte nagellak
  • beads
  • hartjes stickers
















Als eerste lak je je nagels wit, dit doe je om de kleuren beter over te laten komen! Daarna lak je de 3 kleuren op het sponsje, zoals je hierboveen al ziet. en dan ga je stempelen totdat je het een mooi overloop vind. Zo ziet het er dan uit!

Daarna haal ik altijd gelijk de nagellak rondom de nagels weg, je kunt dit ook op het laatst doen maar ik doe het altijd gelijk na het stempelen. Ik haal het grootste gedeelte weg met een wattenstaafje en het laatste met een dun kwastje. Zo ziet het er dan uit!
Daarna plak je een stickertje op. Ik had nog hele oude hartjesstickers liggen, die ik ooit een keer bij de kortingsbakken hebt gekocht. Ik dacht die kan ik hier mooi voor gebruiken. Als je dit hartje hebt opgeplakt, lak je er met een topcoat overheen en leg je de beads er om heen.  Dit kan je doen met een dottingtool, maar kan ook prima met een sate prikker. Je omlijnt als het ware het hartje. Dit is dat het resultaat.


Dit heb ik gedaan bij alle nagels, behalve de ringvinger. ik heb voor de ringvinger gebruik gemaakt van een glitterlakje. Het glitterlakje heb ik op een sponsje gelakt en daarmee heb ik over mijn nagels gestempeld. Daarna heb ik er nog wat diamantjes er in gedaan. Ik zou deze combinatie normaal niet dragen, maar zo kun je ook al je nagels doen. Uiteindelijk is dit het resultaat!


Ik hoop dat jullie deze tutorial leuk vonden! Bedankt voor het lezen! En stuur zeker het resultaat als je em ook na gaat maken!

Roan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten