maandag 16 februari 2015

Essence limited edition - Lika an unforgettable kiss nagellak swatches

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie de swatches van de limited edition die op dit moment in de schappen ligt bij Essence. De Like an unforgettable kiss collectie! Deze collectie bevat allerlei leuke producten, waaronder vier mooie creamy nagellakken. Ik heb ze voor jullie geswatcht en ben je benieuwd hoe de dekking en kwaliteit is? Lees dan snel verder!




Als eerste heb ik voor jullie nummer 01 - nothing but lovestoned


In het echt is de kleur wat meer oranje, zelf ben ik niet zo gek op dit soort kleurtjes.. Ik vind het een beetje flets staan bij mijn huid. Op de foto draag ik twee lagen van de nagellak en zoals je ziet dekt die goed!

02 - Always on my mint


Zoals de naam al zegt, een mint kleurtje! Ik was erg benieuwd naar deze lak omdat ik mint erg leuk vind. Op de foto lijkt de lak bijna wel wit.. Ik denk dat dit vooral komt door de flits die ik gebruikte dus ik zal volgende keer mijn fotos bij het daglicht maken. Op zich dekt deze lak ook wel redelijk, maar wel het minst van alle lakken uit deze collectie vind ik.

 03 - You Make My Heart Skip A Beat


Dit lakje is eigenlijk heel gewoon paars, maar toch vind ik het een leuke lak. Hij dekt goed en heeft gewoon een fris paarse kleur. Ik ben zeker tevreden over de dekking van deze nagellak.


04 - Pink me


En dan als laatste dit mooie roze lakje. Deze dekt ook erg goed en ik ben gewoon gek op dit soort roze kleuren, ik kan er niet genoeg van hebben. Het is een heel mooi helder roze kleur.


Dit waren de 4 lakken alweer van de Like an unforgettable kiss collectie. Als ik zo kijk ben ik niet zo tevreden over de kwaliteit van de foto's.. Mocht iemand tips hebben om dit te verbeteren, hoor ik het graag! Misschien dat het ligt aan de instellingen van mijn camera.. Ik zal de volgende keer ook proberen buiten te fotograferen of in ieder geval met natuurlijk licht. Bedankt voor  het lezen!

Roan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten