woensdag 4 februari 2015

Swatches So Me nagellak Action!

Hoi iedereen,

In de kerstvakantie ging ik even naar de action, en daar zag ik drie metallic lakken liggen van So Me. Ik zag dat de prijs €0,80 per stuk was en daarvoor kon ik ze niet laten liggen. Ik heb ze meteen alle drie gekocht en ga ze nu aan jullie laten zien!





Als eerste zag ik het felroze nagellakje, hij is zo fel echt wauw! Ik kan jullie meteen al vertellen dat ik erg te spreken ben over deze nagellakjes van de action. Met 1 laagje al perfect dekkend!




Ik vond het roze kleurtje erg mooi, en besloot ook deze blauwe mee te nemen!



Ook kocht ik nog de rode!




Dit was het artikel voor vandaag. Ik ben erg te spreken over de dekking en de kleuren van de nagellak en kan ze dan ook zeker aanraden om te kopen voor €0,80! Bedankt voor het lezen!


Roan

2 opmerkingen:

  1. Zie ze stiekem toch liever op je nagels denk ik... Heb de groen/blauwe ook, werkt ook perfect voor stempelen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie! Bedankt voor de tip, daar kan ik wat mee! Oeh mooi! Ga ik dat ook eens proberen om te stempelen!

      Verwijderen